donderdag 16 juni 2016

Om van te snoepen...

De missie om m'n eerste zelfgemaakte creaties voor m'n metekindje tot een 'goed' einde te brengen was nog niet volbracht. Uiteraard stond er nog een kleedje op het programma! Daar geen twijfel over én denk hierbij gerust maar aan 'girly over the top' met zeemzoete pastelkleurtjes... Kortom,  een mini-kleedje om van te snoepen, dat had ik voor ogen!

Voor een babymeisje mag het wel eenvoudig blijven en voor mijn naaikunsten uiteraard ook… Een eenvoudig patroontje, ‘n leuk stofje en meer is niet nodig om mij tot actie te roepen.  

En ik vond er nog een giletje bij om het af te maken… Cuteness overload:-)

♥ Patroon: Intemporels pour bébés
Stofje: ’n pareltje uit gekregen restjes én net nog groot genoeg voor dit babykleedje (lucky me)
Kamsnaps: Mertens Mercerie

1 opmerking:

cindy @ ateliergeorgette zei

heel mooi jurkje in een heel mooi stofje ;-)