vrijdag 23 september 2016

Dit was mijn zomer 2016

De summer-break betekende dit jaar voor mij jammer genoeg ook wel een sewing-break, de goesting was er nochtans maar helaas ontbrak het me aan de tijd… Hoe kan het ook anders! Aan bloggen was ik als gevolg ook niet toegekomen, deze keer dus geen blogpost over wat er zoal van onder ons naaimachine rolde (niets dus) maar een overzichtje van mijn zomer 2016.

Die zomer werd ingezet met een heus familiefeest, schoonbroer trad in het huwelijksbootje en uiteraard was ik weken (oké, zeg maar maanden) opvoorhand al bezig met de outfits op punt te stellen, de zoektocht dus naar de perfecte juwelen (voor mezelf als voor Chloé uiteraard), schoenen, kapsel,… Ik kan er echt van genieten om alles bij elkaar te zoeken, ook al is de portemonnee (en hubby) meestal niet zo enthousiast!
 
En dus hier begint het ook wel te kriebelen om m’n blogje wat aan te vullen met een beetje fashion, beauty, lifestyle,… Een beautyblog zal het heus niet worden (dat laat ik aan de échte over) maar past perfect bij de me-time (naast deze aan de naaimachine) die ik mezelf gun :-)
Om over na te denken dus!
 
In love with these ♥
♥ 321mooi - ring Rigo, armband Bronzallure
 ♥ Zalando - clutch
Sedert enkele jaren gaan we samen op reis met vrienden, het is als een ware een traditie geworden die wat mij betreft nog enkele jaren mag doorgaan. De kids waren al voorbestemd om vriendjes te worden van toen ze nog in onze buik zaten, het kan geen toeval zijn dat zowel onze oudste dochters als jongste zonen op enkele weken tijd van elkaar werden geboren en tot op de dag van vandaag zijn het nog steeds 8 handen op 1 buik. We hebben er al enkele edities Turkije, Italië en Frankrijk samen opzitten en net als vorige jaar zijn we terug naar Frankrijk getrokken!
Ons paradijsje voor een week...

Plezier aan de waterkant!


Sweets for my Sweets ♥ And one for me...

  
 

My girl and me ♥ twinning zomervoetjes

’n Leuke extra is dat ik altijd jarig ben tijdens m’n verlof... Ik lig nog niet echt wakker van dat cijfertje, de kraaienpootjes - lachrimpels ahum - daarentegen is een ander paar mouwen. Maar om de leed dan toch wat te verzachten heb ik mezelf dit prachtexemplaar cadeau gedaan (gniffel gniffel).

♥ 321mooi - clutch & armband Miracles by Annelien Coorevits, ring Qudo
‘Back to the office’ begin augustus was er sneller dan ik dacht maar er stonden nog enkele weekendjes-weg te wachten, laatste weekend van juli hebben we doorgebracht met ons 4-tjes in Mol. De kids kijken er alijd naar uit om na de ‘grote’ reis toch nog een weekendje hun mama en papa voor de volle 100% voor zichzelf te hebben. Nog een traditie om in ere te houden dus.
Last-minute kwam er nog een weekendje Bruinisse net over de grens op de proppen, we verbleven in vakantiepark Roompot Aquadelta. De sportieve toer op met een ferme fietstocht, gezelschapspelletjes tot de late uurtjes,… Heerlijk genieten dus.
Roompot Aquadelta vakantiepark
 
Love them to pieces ♥
Helemaal opgeladen dus!  

 
LMV Pam-Top in wording...
 Klaar voor nieuw werk mààr het mag gerust nog wat nazomeren...

Geen opmerkingen: