vrijdag 14 april 2017

She said yes ♥

Ok ik beken, diep van binnen wou ik wel eens rondlopen in zo’n fashionable tutu-outfit maar uiteindelijk was het toch ‘dankzij’ een collegaatje én wel voor een speciale reden dat ik de meters tule in huis haalde…  

Na de 2 exemplaren uit m’n vorige blogpost vond ik van mezelf dat ik toch al over voldoende ervaring (ahum) beschikte om voor dé rok voor het bruidje in spe aan de slag te gaan. Toegeven, na wat meet, knip, -en stikwerk heb je op enkele uurtjes een zalig cirkelrokje klaar om mee rond te zwieren. Dus ook al is de 'making off' zo eenvoudig als maar kan zijn toch bleef er wel sprake van een beetje stress om het écht goed te doen en waren de ‘testversies’ niet voor niets geweest.

Bij Stoffen van Leuven vond ik deze prachtige fijne tule en een voeringstof die deze keer dus wel een plezier was om te stikken.

She said yes…



                                                                

♥ Patroon: cirkelrok (voering + 2 laagjes tule)
Stofjes + elastiek: Stoffen van Leuven





Geen opmerkingen: