vrijdag 20 mei 2016

Big love… Candy jurkje²

Ook al ligt er nog wel wat opzij van zowel Chloé als mezelf dat de blog nog moet halen toch kan ik niet langer wachten deze te laten zien…
Na een shopnamiddag in Gent kwamen we onverwacht bij ‘Soie Unique’ terecht en botsten we op dit prachtige stofje. Chloé was onmiddellijk fan en ik zag er meteen het geliefde Candy jurkje in, ideaal voor de eerste lentedagen. Het patroontje van vorig jaar past nog perfect dus kon ik daar maar beter snel van profiteren!
Deze keer een paar extra centimeters rok, gelukkig maar. In al m’n enthousiasme had ik natuurlijk pas door na het knippen dat ik de voorgenomen extra centimeter aan de mouwtjes was vergeten, het lukte me nog net er een klein zoompje van te maken en dat maakt het eigenlijk wel pittig. Aan de hals nu wel een boordje gezet wat haar veel mooier staat dan de vorige uitvoering.

In werkelijkheid is het niet zo fluo dan het zich laat vastleggen op foto...
  
 
 
Zie ze stralen… Haar favoriet is wel degelijk gekozen voor de lente!
En ja hoor, de vreugdekreet van Chloé (die ontbrak bij het 'flamingokleedje') was er nu wel degelijk toen het af was. Big love :-)

♥ Patroon: La Maison Victor, Candy jurk
Stofje: Soie Unique
Lintje: Veritas

 

1 opmerking:

cindy @ ateliergeorgette zei

Ik ben fan van deze Candy, maar dat wist je al hé ;-)