zondag 29 mei 2016

Dream big little girl!

Lieve kleine Yasmine, wat ben ik fier je meter te zijn...

En met een klein meisje in de familie erbij slaan die radertjes in m’n hoofd direct aan het werk en borrelen er heel wat nieuwe projectjes op. Ik zie al schattige babykleedjes voor mij in de allersnoezigste stofjes! Een babydekentje mag uiteraard ook niet ontbreken, aan de ene kant een fris lentestofje en aan de andere kant toch heerlijk zacht en warm.
Ik moet toegeven dat dit m'n allereerste zelfgemaakte dekentje is.  Chloe & Mathis, net als de mama, hebben nochtans graag een dekentje in de zetel maar het was er nog nooit eerder van gekomen er zelf eentje te maken... De tip om heel veel speldjes te gebruiken was meer dan welkom!
Als extraatje kwam ik nog deze fopspeenhouder tegen, op Pinterest uiteraard of wat hadden we gedacht... Een restje stof en een klein uurtje later klaar! 
Bij gebrek aan een tuutje heb ik er dan maar eentje uit Mathis zijn verzameldoos genomen... Voor de foto :-)

Het is toch niet verkeerd dat ik stiekem een beetje hoop dat Yasmine en dit dekentje onafscheidelijk worden... ♥
Cutie pie Yasmine :-)
♥ volgens emmaenmona.blogspot.be/2011/06/maak-eens-zelf-een-dekentje
Stofje & paspel: Veritas
Fleece: Zeeman

♥ volgens destikdoos.blogspot.be/2011/01/fopspeen-koord
Stofje & clip: Veritas

1 opmerking:

cindy @ ateliergeorgette zei

Leuke stof heb je gebruikt! Dit wordt een dekentje om te koesteren...