donderdag 31 maart 2016

'trial and error'

Waar zat ik toch met m’n gedachten toen ik aan dit lieflijk kleedje begon, met een leuk schoentje zag ik er wel een toffe outfit in voor m’n meid… En als bonus, geen rits te bespeuren dus kon niet mislopen. Maar helaas, dochterlief dacht er anders over. Stiekem hoopte ik toch wel op het horen van een euforische kreet van Chloé toen het af was maar dat bleek een mega-teleurstelling te zijn, wat ’n domper.

Het stofje had ze nochtans zelf gekozen maar bleek dan blijkbaar niet het resultaat te zijn wat ze voor ogen had. Hierbij moet ik ook wel toegeven dat ik de fout heb gemaakt van het patroon te tekenen zonder effectief na te meten en dus blijkt het kleedje ook niet echt te passen voor haar, ‘meten is weten’ dat weet ik voortaan ook.
Nu ja, we treuren niet te lang. Ook al is het zonde van de stof en kamsnaps, ik kan er alleen maar uit leren. Wegmoffelen wou ik deze creatie niet maar nu zal ik toch maar snel de stofschaar boven halen. Hopelijk kan ik een deel van de stof toch nog een 2de bestemming gunnen, wie weet komen jullie het hier nog eens tegen…

♥ Patroon: Zelfgemaakte kleertjes 1, Luna
Stofje: Timeless Treasures - Stoffen van Leuven
Voering: De Strik
Kamsnaps: Mertens Mercerie

1 opmerking:

cindy @ ateliergeorgette zei

toch mooi hoor... jammer dat Chloé er anders over dacht ;-)