dinsdag 5 april 2016

Candy jurk, we love it

Sweaterstof… Je kan het al raden, hier ook dat drempelvrees. Ik hield me aan de gewone katoentjes, tot ik het Candy jurkje uit LMV tegenkwam. Deze leek me op Chloé’s lijf geschreven en kon ik dus niet laten liggen. We zagen deze in blogland al ontelbare keren de revue passeren en terecht, ik garandeer je, zit in een mum van tijd in elkaar.

Heel creatief in stof/print-keuze was ik niet, de gele uitvoering zoals in LMV vond ik heel fris en vrolijk, ook als is het niet een kleur waar ik normaalgezien naar grijp toch staat het Chloé wel.
Wat eigenlijk was voorzien als zomerprojectje rolde nu op enkele uurtjes tijd van onder m'n naaimachine...
(September 2014)
Laten we deze versie als een test beschouwen, er zijn een aantal werkpunten die ik beslist meeneem voor de volgend keer want die komt er zeker van. Vooral aan de halsuitsnijding en de mouwen erger ik me, die zal ik zowiezo proberen netjes af te werken en zoals reeds vermeld door m’n ‘voorgangers’ mag het gerust een paar centimetertjes langer. Maar toch ‘durf’ ik het aan deze te delen…



Met de 'gelijkaardige' Rianne-jurk van LMV in gedachten zie ik al een moeder-dochter project voor me. Nu nog een leuk stofje vinden en hopen dat de dochter net zo enthousiast is…

♥ Patroon: La Maison Victor, Candy jurk
Stofje: Stoffen Artevelde
Lintje: Veritas

2 opmerkingen:

cindy @ ateliergeorgette zei

knap!

Unknown zei

Leuk patroon he! En het zit ook zo makkelijk voor kinderen, ideale outfit om te gaan terrassen én in de speeltuin te ravotten.