vrijdag 8 april 2016

I proudly present… Made by Chloé ♥

En daar was plots de vraag wanneer er iets van haar op de blog komt... De verrassing was dan ook groot toen ik verklapte dat dit nu het geval ging zijn! Ik had al eens laten vallen dat Chloé de smaak ook te pakken heeft! Opvolging verzekerd dus...
Maandelijks heeft die dochter van mij dus een ‘girls night’ om jaloers op te zijn, met enkele vriendinnetjes volgt ze dan gezellig een naaiatelier. En dat het er gezellig aan toe gaat daar mag je gerust van zijn, kunnen we wel denken van een bende ‘tienermeiden’ samen. Maar gelukkig kunnen ze zich tussen  dat getetter door toch nog goed concentreren en zijn er nog geen gewonden gevallen!
Mijn meisje is actie, als dat geen uiterste concentratie is... (April 2014)
Ook heeft ze er in de Paas- en zomervakantie van vorig jaar een naaikampje opzitten. Thuis kruipt ze ook achter de naaimachine en ik moet zeggen, ze trekt goed haar plan. Heel tof om te zien dat ze haar eigen smaak heeft en ik probeer me dan ook niet te moeien met de stofkeuze... Uiteindelijk is dat wat het echt van haar maakt.

Ik kan dan ook niet wachten om jullie al een eerste 'voorstelling' van haar eigen-zelfgemaakte projectjes van de voorbije maanden/jaren te laten zien. En geniet vooral!
Deze Kerstman krijgt voortaan elk jaar een ereplaats! (December 2014)
Zou er iets in verstopt zitten... (December 2015)



Zie ne keer hoe schoon :-)
Een geurzakje als cadeautje voor de mama... Hoe fijn is dit niet? (Moederdag 2015)

Nog niet genoeg van al dit moois?  Don't worry, er volgt nog... Uiteraard ben ik als mama heel fier op de naaisels van Chloé, ‘eigen kind, schoon kind zeker’ :-)

♥ Naaiatelier @ Eigenwys
Stofjes: Eigenwys, Veritas

Geen opmerkingen: