zaterdag 2 april 2016

Een hemd voor broer…

Kon er toch niet aan ontsnappen om na de rokjes en kleedjes voor zus me dan toch eens aan een heus hemd te wagen voor zoonlief. Al bij al heb ik het er nog vrij goed vanaf gebracht, al zeg ik het zelf… ahum! Moet wel toegeven dat er net geen ‘bloed, zweet en tranen’ aan te pas kwamen bij de mouwsplitjes en de manchetten. Een opmerkelijk oog zal wel zien dat er hier iets fout is gegaan (ssst).
Vol goede moed (en fameuze) aanmoeding van een vriendin was ik dan toch klaar voor hemdje nummer 2, Theo van Zonen 09 was de gelukkige. Van diezelfde lieve vriendin kreeg ik op een dag een leuke verrassing in de bus, een cadeaubon van De Stoffenkamer (whoop whoop). Ik moest dus echt niet twijfelen waar het stofje te halen voor m’n kapoen.
Perfect waren ze absoluut niet maar Mathis was in de wolken… En daar draait het toch allemaal om.

♥ Patroon: Ottobre 6/2011, Blue Poplin
Stofje: Eigenwys
Kamsnaps: Veritas

♥ Patroon: Zonen 09, Theo
Stofje: Petit-Pan - De Stoffenkamer
Knoopjes: De Stoffenkamer

2 opmerkingen:

cindy @ ateliergeorgette zei

daar zijn we ook ooit eens samen aan begonnen he? was toen ook mijn eerste theo... ook al weer tijd voor een maatje groter! nog eentje voor op het to do lijstje ;-)

Thésors de MaChouette zei

Inderdaad, goed gezien! Rara aan wie ik de motivatie te danken had... Die to-sew lijst is wel al ferm aan het worden bij mij... Ahum :-)