vrijdag 22 april 2016

Olé Olé... Ole

Deze hoef ik vast en zeker niemand meer voor te stellen. Voor de stofkeuze werd me toegefluisterd om eens een kijkje te nemen bij meneer De Strik, daar kunnen we nu en dan toch wel eens iets op de kop tikken. Uiteindelijk ben ik aan de slag gegaan met (oops) dezelfde stof als mijn 'gouden tipgeefster', mits haar goedkeuring uiteraard. Waarvoor ik haar nog steeds dankbaar ben... Dus bij deze hoop ik dat dit niet onder de noemer na-aperij valt maar door haar wordt gezien als een mooi complimentje!

My boy... In m'n eerste zelfgemaakte Ole! (Januari 2015)

Het geluk lachte me toe want ik kon hetzelfde patroon ook gebruiken voor Chloé maar de vreugdedans was helaas van korte duur… Wat ’n horror, mijn (verwaarloosbaar) logisch denkvermogen leek me nu wel echt volledig in de steek te hebben gelaten. Was het te wijten aan m’n gebrek aan concentratie omdat het bij de Mathis-versie op 1,2,3 geklonken was en ik dacht dat alles deze keer vanzelf zou gaan, geen idee. Maar dit is een verhaal van lostornen, opnieuw aan elkaar stikken, omkeren om dan alweer bij het lostornen te belanden (en nog maar eens). Frustratie alom dus met als resultaat dat de kleurrijke meisjesversie dan maar in de ‘vergeethoek’ is terechtgekomen en er nu nog steeds een hoopje onafgewerkte Ole op mij ligt te wachten.

Gelukkig mag ik toch nog afsluiten dat deze oh-zo-zachte-trui toch door Mathis tot zijn lievelingstrui werd verkozen…

♥ Patroon: Zonen 09, Ole
Stofje: De Strik
Voering: Stoffen Artevelde
Kamsnaps: Mertens Mercerie